יום שישי, 29 ביולי 2011

בלש פרטי- חוקר פרטי

האם נעשה אי פעם סקר – מי מבין בעלי המקצועות המרתקים מככב הכי הרבה בסרטים ובסדרות טלויזיוניות?
גם ללא מחקר מעמיק ניתן לקבוע כי הבלש הפרטי, או כפי שהוא מכונה החוקר הפרטי - הוא המככב יותר מכל בעלי המקצועות האחרים בקולנוע.
ולא בכדי.
מדובר במקצוע מרתק, מעניין, ייחודי ובעל הילה גדולה (האמת? גדולה מעבר למה שטומן בחובו המקצוע בחיי היום-יום).
מקצוע החקירות הפרטיות מקיף תחומי עיסוק רבים ומגוונים.
השימוש הנרחב באמצעים טכנולוגיים מגוונים ובכלל הפיתוחים הרבים והשונים הקיימים בשימוש היומיומי שלנו, יוצר תחום עניין רחב ביותר לציבור "הממוצע" – זה שמעולם לא נתקל בחוקר בפעולתו, זה שקרא או ראה סרטים רבים ורוצה לדעת כמה קרוב הדמיון למציאות.



בסרטים משתקף מקצוע זה ברמות דמיון ויצירתיות גבוהות ביותר.
כמי שעוסק בכך למעלה מ- 30 שנה אני יכול להבטיח – המציאות עולה על כך דמיון !
הורי סיפרו לי שכבר מגיל 4, אולי 5 הבעתי את רצוני "להיות בלש"...
אז הנה אני עוסק בכך, מזה למעלה מ- 30 שנה בתחום הפרטי (ועוד כמה שנים טובות קודם לכן בתחום הממלכתי).

אני מזמין אתכם לבקר באתר שלי:

תגובה 1:

  1. תפקיד החוקר פרטי לחלוטין מככב ברשימת הסרטים ההוליוודים! ובצדק, לא? יש הכי הרבה סיפורים עסיסים ומרתקים במקצוע :)

    השבמחק